In memoriam mr. Arthur Docters van Leeuwen

Ons bereikte het droeve bericht dat Mr. Arthur Docters van Leeuwen op 14 augustus 2020 is overleden.

Bestuursvoorzitter stichting SIO
Arthur was vanaf de oprichting in mei 2012 de bestuursvoorzitter van stichting Stimuleringskader Integere Organisatie (SIO). Na de omvorming tot stichting Centre for Organisational Integrity (COI) eind 2019 werd Arthur voorzitter van de Raad van Experts.

Grote inspiratiebron
Arthur was een grote inspiratiebron voor alle betrokkenen van de stichting. Hij stimuleerde bovendien de ontwikkeling van het integrale SIO-integriteitskader met bijbehorende leergang voor professionals en organisaties. Ook woonde hij diverse alumni bijeenkomsten bij en overhandigde graag persoonlijk de certificaten aan de nieuw toegetreden alumni.

Wij zijn Arthur zeer dankbaar en erkentelijk voor zijn inzet en bijdrage aan de stichting. Zijn scherpte en betrokkenheid zullen we missen.

Namens de Raad van Experts, Raad van Toezicht en het bestuur,

drs. Maarten de Jong
bestuursvoorzitter Centre for Organisational Integrity

1 reactie. Reactie plaatsen

• André Bruijn
    16 augustus 2020 18:24

Die keren dat ik Arthur ontmoette, waren momenten van geven en delen. Dankbaar hem daarin te zullen blijven herinneren. Staan voor de goede zaak schept een band! Als toonbeeld daarvan blijft Arthur bij ons.

Beantwoorden