Online (open) COI Netwerkbijeenkomst

Het Alumni Netwerk van het Centre for Organisational Integrity (COI) organiseert op donderdag 12 november van 15.30 – 17.15 uur een online (open) COI Netwerkbijeenkomst.

Deze bijeenkomst hebben we weer een heel mooi programma kunnen samenstellen:

Naast een gebruikelijke korte update over het COI neemt COI alumnus Marion Westerhof (Sincero Integriteitsmanagement) ons mee in haar integrale integriteitsaanpak van verkennen, verbinden en verankeren.

Daarna wordt een online debat gevoerd onder leiding van mr. Michael van Woerden (partner De Compliance Monitor) over hoe we duurzaam ondernemen kunnen stimuleren met integriteit. Dr. Maartje van Putten (sociologe, voorzitter van het Nederlands Contactpunt OESO richtlijnen en vm. lid Europees Parlement) en mr. Robbert de Bree (partner Wladimiroff Advocaten) voeren het gesprek over de OESO doelstellingen op het terrein van duurzaamheid en integriteit binnen ondernemingen en (semi) publieke instellingen. Wat betekenen de nieuwe OESO richtlijnen? Hebben meer regels voor Nederland wel zin? Wat dragen OESO richtlijnen bij aan het disciplineren rondom integriteitsstandaarden? In hoeverre bevordert dit het Ethisch Verantwoord Ondernemen?

Meld je aan via de inschrijvingsbutton (onderaan) op de COI website pagina. Na aanmelding via de website ontvang je na enkele werkdagen de uitnodiging incl. toegangslink voor de Zoom omgeving via je e-mail.

Bij deze open bijeenkomst zijn naast COI Alumni ook andere vakgenoten en geïnteresseerden van harte welkom.