Ook jij bent toch bij de alumni-netwerkbijeenkomst op 24 november 2022?

Kom jij net als andere alumni op 24 november 2022 naar onze alumni – netwerkbijeenkomst met als thema ‘Valt integriteit te leren?’

In deze bijeenkomst word je als deelnemer meegenomen in de wereld van ontwikkelen, trainen en coachen. We hebben twee professionele trainers bereid gevonden om uitleg te geven over het effectief trainen van integriteit. Mariske Vreugdenhil en Annemieke Somberg – van den Heuvel nemen ons mee in hun ervaringen, de do’s & don’ts en professionele afwegingen bij trainingen over integriteit.

Mariske Vreugendenhil

Mariske Vreugdenhil is juriste, mediator en deskundig in ervaringsgericht leren. Mariske is als programmamaker/coach voor het thema leidinggeven aan eigenwijze professionals verbonden aan de Baak Managementopleidingen en als trainer voor de beroepsopleiding advocatuur.

Annemieke Somberg - van den Heuvel

Annemieke Somberg – van den Heuvel is opgeleid als docent drama en is als onder andere trainingsacteur werkzaam. Door haar achtergrond als docent drama heeft ze geleerd trainingen te richten op ervarend leren en op doen. Praktisch, leuk en met impact. Het blijft hangen. En dat is nodig voor een blijvende verandering. Daarnaast heeft zij jarenlang ervaring in het opzetten en geven van in company managementgames.

Aanmelden?

Mocht je je nog niet hebben aangemeld, dan kun je dat alsnog doen door een e-mail sturen naar info@stichtingcoi.nl onder vermelding van Alumnibijeenkomst 24 november 2022. Mocht je een introducé willen meenemen, dan kan dat. Maak er wel melding van bij de aanmelding.

Wanneer? Donderdag 24 november 2022 van 15.00 – 18.00 uur
Locatie? Landgoed De Horst; De Horst 1 in Driebergen

Het organiserend comité van de COI Alumni Community of Practice
Melanie Wijnbergen, Marijke van der Ploeg, Wilfred Brom, Remco Koster en Thijs Drouen