Seminar

Jaarlijks organiseert het COI in samenwerking met een toezichthoudende instantie in Nederland een seminar. Hier worden de laatste wetenschappelijke inzichten, best practices en actualiteiten op het gebied van ethiek en integriteit gedeeld.

Eerdere seminars die wij organiseerden:
– 2017: in samenwerking met de Autoriteit Financiële Markten (50 deelnemers) het seminar “Toezichtkader Integere Organisaties”
– 2018: in samenwerking met De Nederlandsche Bank (120 deelnemers) het seminar “Mastering Integrity Management’’
– 2020: in samenwerking met de Nederlandse Zorgautoriteit (100 deelnemers) het seminar “Integriteit in de zorg”.

Seminar bijwonen?

Het seminar kent een open inschrijving. Wilt u op de hoogte gehouden worden van de komende seminars? Schrijft u zich dan in voor onze gratis nieuwsbrief (deze verschijnt ongeveer drie keer per jaar) of neem contact met ons op.

Webinars

Het COI organiseert regelmatig webinars om actuele inzichten op het gebied van ethiek en organisatie integriteit te bevorderen. Ook onze webinars kennen een open inschrijving. Webinar bijwonen? Volg ons op LinkedIn en zorg dat u op de hoogte blijft van onze updates. Ook kunt u contact met ons opnemen voor meer informatie.